Správa domů městských i soukromých
Provozně-technická, ekonomická a právní činnost
Pro privatizované domy
poskytujeme pomoc při založení SVJ
- vypracování stanov
- vyhotovení pozvánek
- vyhotovení presenčních listin
- provedení hlasování
- zajištění výpisů z katastrů nemovitostí
- zajištění notáře
- zajištění zapsání SVJ do obchodního rejstříku
- poskytnutí prostor ke konání prvního shromáždění v sídle organizace
Provozně technická činnost
- převzetí objektu do správy
- vedení technické evidence domu, bytů a nebytových prostor
- smluvní zajištění dodávek médií v rámci služeb spojených s užíváním jednotek
- zajištění předepsaných revizí, kontrol a zkoušek a následné zajištění odstranění zjištěných závad
- zajištění havarijní služby 24 hod/den
- zajištění oprav a udržování společných částí domu
- zajištění velkých oprav a rekonstrukcí
- vytvoření technických podmínek pro větší opravy a rekonstrukce, vypsání a organizace výběrového řízení, sepsání smlouvy o dílo, vše konzultováno se zástupci SVJ, výběr dodavatele provádí SVJ
- kontrolní činnost při provádění oprav a rekonstrukcí 2x týdně, event. podle domluvy
- osobní účast technika v případě potřeby – při zjištění závad a další
- spolupráce se zástupci vlastníka i v ostatních činnostech – např. podání žádostí na stavební úřad, odbor památkové péče, atd.
- vedení korespondence s firmami, úřady, zástupci vlastníků
- vystavování objednávek a následná věcná kontrola správnosti faktur od dodavatelů
- zpracování přefakturace pro ostatní subjekty (při společném fakturačním měřidle)
- vedení evidence vodoměrů
- zpracování plánu oprav na další období (oprav, revizí atd.) 1x ročně
- uchovávání technické dokumentace
- účast a zajišťování hlasování na shromáždění vlastníků 1x ročně
Ekonomická činnost - účetnictví a daně
- vedení daňové evidence
- vedení podvojného účetnictví
- vypracování daňových přiznáníz
- zastupování před úřady
- kontrolu převzatých účetních dokladů z hlediska obsahu a úplnosti náležitostí
- vyhotovení faktur a pokladních dokladů za klienta
- účetnictví a evidenci dokladů průběžně dle převzatých dokladů, na přání klientů předložíme průběžné sestavy – obratové předvahy, výsledovky apod.
- účetní i daňovou závěrku tak, že klientovi předáme veškeré doklady připravené k archivaci, sestavy, daňová přiznání dle zákona o účetnictví, daňových zákonů a ostatních souvisejících předpisů
- kompletní mzdovou agendu – pracovní smlouvy, výpočty mezd, hlášení pojišťovnám, sociální a důchodové zabezpečení, úrazové pojištění, cestovné
- evidenci majetku včetně odpisů
- zpracování statistických výkazů
- přípravu podkladů pro úvěr
- na vašich výročních schůzích předneseme výsledky hospodaření vašeho domu
- další ekonomické a daňové služby dle požadavků klientů
Ekonomicko-správní činnosti
- vedení evidence nájemníků, podnájemníků, ostatních uživatelů, bytových a nebytových prostor včetně průběžných změn
- předpisy nájemného v souladu s prováděcími předpisy a pokyny vlastníka, jejich úpravy dle pokynů vlastníka
- předpisy do fondu oprav
- předpisy záloh na služby spojené s užíváním bytových a nebytových prostor, jejich úpravy dle vývoje cen těchto služeb
- kontrola úhrad předpisů, evidence předávána vlastníkům měsíčně, nebo dle jejich požadavků
- vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek a společných částí domu dle platných prováděcích předpisů 1x ročně
- úhrady nákladů na opravu a údržbu z klientského účtu (fondu oprav), 1x měsíčně předán klientovi přehled čerpání fondu oprav a odeslán zůstatek klientského účtu
- pokladní služby
Právní činnost
- zabezpečování konzultačního a právního poradenství a dalších činností v souladu s příkazními smlouvami
- tvorba a revize obsahu smluv
- zpracování právních stanovisek k aktuálním otázkám a řešení všech právních záležitostí
- příprava podkladů pro zápis vlastnických a jiných věcných práv nemovitého majetku do katastru nemovitostí
- vyřízení zápisů a změn v Obchodním rejstříku
- vypracování Prohlášení vlastníka a jeho změn
- sepis smluv o převodu bytových jednotek
- uzavírání nájemních a podnájemních smluv a jejich dodatků
- sledování pohybu pohledávek za pronájmy bytových a nebytových prostor
- vedení přehledu vymáhání pohledávek a analyzování způsobů jejich řešení
- sepis splátkových kalendářů
- příprava podání ve věci soudního vymáhání pohledávek včetně exekuce
- zastupování subjektů v řízeních před soudy a jinými orgány a dalšími institucemi
Další činnosti
- provedení pasportizace
- zajištění odečtů vodoměrů
Rozsah správy se vždy odvíjí od požadavků a potřeb jednotlivých vlastníků a je předmětem dalšího jednání.
Kontaktní informace
Telefonní ústředna: +420 495 774 111
Telefonní kontakty - klikněte zde
Havarijní služba - více informací
Pohotovost: +420 495 774 111
Mimo pracovní dobu: +420 603 560 162
Úřední hodiny |
Pokladní hodiny - Akceptujeme platební karty |
||
---|---|---|---|
PO | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 12:00 | 12:30 - 17:00 |
ÚT | 8:00 - 12:00 | 8:00 - 12:00 | |
ST | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 12:00 | 12:30 - 17:00 |
ČT | 8:00 - 12:00 | 8:00 - 12:00 | |
PÁ | 8:00 - 12:00 | 8:00 - 12:00 |
2
Dnes je středa
2. dubna 2025